30. tammikuuta 2012

We Could've Had It All


Ihana viikonloma takana! Koulussa oli midterm&regents viikko, niin se oli vähän niinku koeviikko. Mulla oli vaan yks koe joten menin tiistaina kouluun tekemään sen ja sitte oli loppu viikko vapaata! Kävin ostoksilla ja ulkona syömässä kaverin kanssa ja sitte meil oli pari sleepoveria kavereiden kanssa! Ainii, ja kävin myös pitkästä aikaa keilaamassa.
Huomenna pitää kyllä valitettavasti taas palata kouluun:( Haluisin vaan Hawaiin lämpöön!!!
Mun kaveri oli meillä just yötä pari päivää sitte ja katottiin sen iPadilla googlen kartoista se meijän hotelli siellä Hawaiilla ja kaikki kaupat ja kahvilat yms ja näytti niin ihanalta! En malta oottaa:) 21päivää...
Tänään oon vaan makoillu sohvalla ja lukenu kirjaa minkä äiti (<3) lähetti mulle joululahjaks. Oon tänään lukenu varmaan sellaset 200 sivua.. Sitte lueskelin näin new yorkilaisena myös New York Timesia ja sielläkin oli aika kiinnostavia juttuja. Kävin myös pienellä kävelyllä meijän koiran kanssa ku se raasu ei niin usein pääse pitkille lenkeille. Se on niin vanha (14-vuotta) ja silti ihan hypersuper innokas AINA ku joku tulee sitä moikkaamaan. Ei ikinä uskois että se on niin vanha kun sen näkee.
Äh, huomenna herätys klo 5.45. Ei YHTÄÄN huvittais vaikka ei se koulunkäynti täällä oikeen koulunkäyntiä ees ookkaan. Huomenna alkaa uus jakso ja mulla vaihtuu vaan yksi kurssi, joten periaatteessa sitä samaa lukkaria loppuvuoden ajan.. Nyt alan tästä valmistautumaan yöunia varten, hejdo!

xoxo,
Laura

5 kommenttia:

  1. ihana blogi sulla Laura! oon katellu täss iha lumoontuneena näitä kaikkii kuvia ja ihan mielettömä tarkkoi :) mieleen tuli, että mikä kamera? (: muuten mä vaan kelasin että kun tuut takas suomeen niin meetkö kakkoselle 95 kaa vai hyppääks suoraa kolmoselle? :)
    Milla

    VastaaPoista
  2. ku ite olen pohdiskellut tässä vaihtarivuotta (:

    VastaaPoista
  3. Heippa! Sori että on kestäny niin kauan vatata mut kiitos palautteesta kiva et blogi miellyttää=) Ja siis meen kakkoselle 95 kanssa, ku jenkeissä opetussuunnitelma on niin erilainen ettei ne voi suomessa hyväksyä oikeestaan mitään kursseja. Mut jos oot miettiny niin todellakin kannattaa mennä vaihtoon! Se on sen arvosta! Ja kamera on Canon EOS 1100D. Ei mikään kaikista kallein peli mut hyvin on toiminu:) Ite sotin sen jollain 500eurolla!

    VastaaPoista
  4. löysin sun blogin ihan sattumalta ja vaikuttaa tosi kivalta !! :) pakko jäädä seuraa ku on niin hyvälaatusii kuvii ja kivasti kirjotettu !

    VastaaPoista
  5. Oi kiitos:) jää ihmeessä seurailemaaan! Ja multa saa kysyä mitä kysymyksiä vaan, vastailen mielelläni!

    VastaaPoista

Kiitos:)