17. maaliskuuta 2012

Here Come The Irish

Huhhuh, kiirettä pitää! Jokapäivä oon koululla ainaki kuuteen asti musikaalitreeneissä ja siitä sitte kotiin tekemään läksyjä... Vihdoin nyt alkaa läksyjen ja projektejen kanssa helpottaa, mut musikaalitreenit senkun kiristyy! Nautin niistä kyl tosi paljon ja musta on ihana nähä kuinka edistytään koko ajan, mutta pakko myöntää että kyllä tässä kokeneempikin ihminen väsyis.
Lauantaina on St.Patrick's Day, eli irlantilainen festivaali, jota juhlistetaan St.Patrick:n kunniaks, koska hän joskus aikoinaan toi kristityn uskonnon irlantiin. Mun oli tarkotus mennä New Yorkkiin St.Patrickin paraadiin, mutta mulla on musikaalitreenejä ainakin klo14:sta asti ja juna New Yorkkiin lähtee aikasin aamulla. Ilmottauduin myös tällä viikolla meijän kuoromatkalle, joka on 20.-22.4! Sillon suunnataan siis Baltimoreen ja Washington D.C. Ohjelmassa on mm. huvipuistoilua, Hard Rock Cafe, akvaario kierros, eläintarhassa käynti ja tietenkin esiintyminen paikallisessa koulussa. Ens viikon perjantaina meillä on Senior Ball tanssiaiset meijän koulussa ja en malta odottaa! Tulee olee tosi hauskaa:) Sitte sen jälkeisellä viikolla vuoroon tulee musikaali. Esitykset on 29.-31.3 ja musikaali mikä esitetään on Broadway musikaali nimeltään "How To Succeed In Business Without really Trying". Pahoittelen kuvien vähyyttä ja huonoa laatua. Oon ollu niin kiireinen ettei oo oikein tullu otettua hyviä otoksia. Lupaan parantaa tapani!!!

xoxo,
Laura

4 kommenttia:

  1. olin ite just baltimores, washingtonis, philadelphias ja nykis 2 vk joulun !(:

    VastaaPoista
  2. eikä! vähän kiva=) nycci on ihana ja en malta oottaa et pääsen käymää washingtonis!

    VastaaPoista
  3. Moi,
    olit mun isonen riparilla ja oon seuraillu tätä sun blogiis alusta asti :)
    Oon ite lähössä jenkkeihin vaihtoon nyt elokuussa myös Exploriuksen kautta. Toimiks expo sun kohalla ihan hyvin? Ku mulla on mennyt melkeen kaikki mahollinen tässä pieleen ja toivon ettei tää jatkuis sitte ku oon siellä amerikan puolella :D

    VastaaPoista
  4. Mooi! Muistan sut hyvin!! Ja kiva et oot seuraillu:) Ja mun kohalla Explorius on toiminu hyvin ja ne on hoitanu asiat hyvin. Ei oo ollu muuten mitään ongelmia, paitsi mun alevalvoja täällä jenkeissä ei oo mitenkään erityisen aktiivinen meijän kanssa mut se ei oo Exploriuksen onglema. Toivotan sulle paljon onnee vaihtoon lähössä, se tulee olee yks sun elämän parhaista vuosista. Ja uskon et vaikka sul on menny asioit pieleen siellä päässä, niin kunhan saat asiat hoidettuu silleen et pääset lähtee niin tuut pärjäämään! Muhun voi aina ottaa yhteyttä ja tosi mielellään autan ihan missä vaan voin!

    VastaaPoista

Kiitos:)