31. maaliskuuta 2012

There's No Business Like Show Business


(kuva on meidän shown viimesestä numerosta. Mä en valitettavasti mahtunu kuvaan mutta oon tossa oikeella puolella korokkeilla tanssimassa tän numeron aikana).
En muistanukkaan kuinka ihanalta tuntuu olla lavalla ja esittää! Tästä päätellen voitte varmaankin arvata että musikaalin esitykset on alkanu :--)) Nautin siitä niin paljon enkä malta oottaa et pääsen tekemään tällasia prokkiksia lisää tulevaisuudessakin. Ne on aina ihan hirveetä stressiä aluks mut sitten kun homma saadaan kasaan niin se fiilis on niin upee! Huomenna onkin jo viimeisen esityksen aika ja on haikee olo.. Nää tekee myös joka vuos sellasen perinteen, että ennen ensi-illan näytöstä me mennään kaikki auditorioon ennen kun ovet aukee yleisölle ja kaikki valot laitetaan pois ja istutaan siellä ja kuunnellaan pari herkkää biisiä ja muistellaan periaatteessa omaa historiaa musikaalien  ja muiden juttujen parissa ja tottakai mä siellä heti ensimmäisenä itkemässä kun tajusin että mulla on alle 100 päivää jäljellä! Tää vuosi on menny niin nopeesti... Pakko nyt sanoa tähän väliin ku aloin nyt kerran herkistelemään, että mulla on ollut ihan upeeta täällä. En ois ekasta parista kuukaudesta uskonu että vois oikeesti olla näin hyvä fiilis tästä koko vuodesta ja siis nää ihmiset on niin uskomattoman ihania. Oon niin ilonen et liityin drama clubiin ja pääsin mukaan musikaaliin, koska sieltä oon tutustunu paremmin ihmisiin ja saanut uusia ihania kavereita. Elämä hymyilee ja kesä on tuloillaan, ihanaa ajatella et kohta on jo loma!


xoxo,
Laura

2 kommenttia:

Kiitos:)