2. huhtikuuta 2012

How To Succeed In Business Without Really Trying

Musikaali on nyt sitten ohi ja heti jo tänään huomasin kuinka paljon mulla tulee oikeesti olemaan vapaa-aikaa, jee! Oli tosi haikeeta jättää hyvästit kaikille niille ihmisille (vaikka ollaanhan me silti samassa koulussa) ja koko projektille sillä mulla oli ainakin ihan tosi hauskaa sitä tehdessä! Tottakai stressiä kerääntyy aina ja tulee sellanen fiilis ettei mikään tuu toimimaan, mut loppujen lopuksi uskon että asioilla on aina tapana järjestyä. Tänä perjantaina alkaa meijän kevät/pääsiäisloma ja lomaillaan sellanen vähän yli viikko. Ens maanantain oon menossa Virginiaan ja Washington D.C:n mun perheen kanssa ja viikko sen jälkeen kuoromatkalle tonne samaiseen paikkaan. Muuten elämä jatkuu normaalilla päivärutiinilla ja enään alle 50päivää koulua!!! Kyl se kesä sieltä tulee vaikka nyt varmaan vielä tuntuukin että siihen menis ikuisuus. Tässä nyt sitten iso kuvapläjäys tuolta esityksestä, nauttikaa!

xoxo,
Laura


4 kommenttia:

  1. oot nii kaunis!!!!! voiku voisin olla tuol katsomos, näyttää nii hienolt :) puspus ikävä!

    t. melli

    VastaaPoista
  2. kiitos rakas <3 nii, ois ollu ihanaaa jos oisit ollu tuol=( ikävä suaaaa!! pitää nyt oikeesti skypettää joku päivä!

    VastaaPoista
  3. oot super kaunis:) kuinka oot noin ruskeeki?:D

    VastaaPoista
  4. kiitos=) emmä tiiä! haha. olin Hawaiilla ja sieltä tullessa olin ihan musta ja nyt se väri on aika hyvin lähteny mut ehkä mulla on vielä siitä rusketuksesta jotai jäljellä!

    VastaaPoista

Kiitos:)