6. huhtikuuta 2012

Spring Break


Kävin tänään vähä kävelyllä tässä meijän tiellä ja ulkona on niin ihanan keväistä! Mulla on nyt ollu kyllä pari päivää jotenki joku hassu tauti. Ei sinänsä flunssa, mut niskat on tosi kipeet ja jotenki heikko olo. Tuntuu myös välillä ettei henki kulje oikeen kunnolla... Ehkä se on jotain jälkioireita tosta musikaalista ku oon laulanu ja tanssinu niin täysillä. Mut nyt on mullakin sitte tosiaan loma! Koulu alkaa vasta 13.4, eli tässä nyt sellanen kakstoista päivää lomailen:) Tänään ois sunnitelmissa vähän shoppailua ja sitte meen mun kaverille yöks sen jälkeen! Myös Titanic on tullu täällä just leffoihin 3D:nä ja mun oli itseasiassa eilen määrä mennä kattomaan sitä mut suunnitelmat sitte peruuntukin, niin pitää nyt löytää joku toinen päivä sen kattomiseen. Hyvää lomanalkua sinne kaikille! Tasan kolmen kuukauden päästä oonkin jo Suomessa, ei enään pitkään! Tää aika on mennyt niin nopeesti...

xoxo,
Laura


2 kommenttia:

  1. Huomasin vasta nyt, et sullakin on blogi :) Tosi kiva!

    VastaaPoista
  2. kiitos:) heei mä en tienny et sul on blogi!!! pitää liittyy lukijaks=)

    VastaaPoista

Kiitos:)