19. huhtikuuta 2012

Williamsburgh & Virginia Beach

Lomailut meni hyvin ja nyt oon sitten taas palannut takasin koulun penkille. Mutta en kauaksi aikaa, koska itseasiassa huomenna lähden kuoromatkalle viikonlopuksi ja suuntana olisi Richmond, Baltimore ja Washington D.C.! Ohjelmassa on mm. huvipuistoilua, akvaariovisiitti, Hard Rock Café, eläintarhassa käynti, shoppailua ja tietenkin esiintymistä. Lähtö koululta on klo 5 aamulla, eli herätys tulee olemaan siinä neljän maissa.. Nyt sitten tosta mun viikonmittaisesta spring breakista. Eka pysähdys oli Washington D.C. missä tsekatttin perus nähtävyydet kuten monumentti ja Abraham Licolnin muistomerkki sekä Wolrd War II muistomerkki. Sen jälkeen jatkettiin ajamista ja saavuttiin parin tunnin matkan jälkeen Williamsburghiin joka sijaitsee Virginiassa. Siellä on yksi maailmakuuluista huvipuistoista joka kuului meidän suunnitelmiin. Seuraavana aamuna suunnattiinkin sitten Busch Garden's huvipuistoon, jossa kyllä Linnanmäen vuoristoradat jää aivan varmasti kakkoseksi. Siinä vaiheessa pakko myöntää että mua pelotti. Mä oon nimittäin aina se joka katsoo sivusta ja ottaa kuvia kun kaverit hulluttelee laitteissa. Mutta tällä kertaa mun oli mentävä. Päädyinkin sitten menemään jokaiseen laitteeseen ja oli muuten hauskaa! Kehotan kaikkia niitä joita aina pelottaa, et seuraavalla kerralla vaan meette ja pakotatte ittenne ottamaan riskin, koska sen on sen arvosta! Toisena päivänä mentiin paikalliselle shoppailualueelle vähän kiertelemään kauppoja ja mukaan tarttu ihanat kesäsandaalit ja shortsipuku!




Viimeiseksi päiväksi ja yöksi suunnattiin Virginia
 Beachille, jossa näkymät oli huikeat! Hotellihuone oli 11.kerroksessa ja suoraan siinä rannalla. Käytiin shoppailemassa rantakadulla ja vuokrattiin tollanen hassu pyörä, jota ohjattiin kuin autoa ja ajeltiin sillä myös sitä rantakatua pitkin. Käytiin myös syömässä kaupungin parhaassa ravintolassa, Rockafellerissä, ja ruoka oli tosi hyvää! Seuraavana aamuna olikin sitten aika lähteä ja noin kahdeksan tunnin ajomatkan jälkeen olimme taas takasin New Yorkissa. Oli tosi hauska loma ja en malta odottaa tämän viikonloppuista kuoromatkaa! Nyt pakko lähteä pakkailun ja läksyjen pariin, Adios!

xoxo,
Laura

2 kommenttia:

  1. ihana blogi ja ihania kuvia :) minkä järjestön kautta oot siellä? ja ootko siihen tyytyväinen?

    VastaaPoista
  2. Kiitos!! Oon Exploriuksen kautta ja oon ollu tosi tyytyväinen! Hyvää työtä tekevät ja pitää mun mielestä hyvän huolen oppilaista vaikka ovatkin kaukana Suomessa:)

    VastaaPoista

Kiitos:)