2. heinäkuuta 2012

One Last Time In America

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucket Viimeinen päivä mun host perheen talossa on nyt ohi ja pakkailut tehty. Alotin mun päivän siivoomalla mun huoneen (imuroin sen ja pyyhin pölyt yms.) jonka jälkeen skypetin parhaalle kaverilleni ja äidille vielä viimeisen kerran ennen kotiin lähtöä. Lähden yhteensä 4 laukun kanssa, johon sisältyy mun iso matkalaukku, 2 putkikassia ja reppu. En vieläkään tajua että tää vuosi on ohi ja on niin hassu olo kun mietin kaikkia niitä hetkiä mitä mulla on täällä ollu. Tää on ollut yks parhaista vuosista ja oon niin ilonen, että päätin lähteä vaihtoon. Paljon on mennyt asioita pieleen, mutta oon oppinut mun virheistä (ja muiden virheistä) ja sitä mukaa kasvanut. En olis ikinä uskonut että tästä paikasta tulisi mulle kuin toinen koti, mutta niinhän se kai aina menee tällasissa tilanteissa. Tiedän, että tuun tulemaan tänne takasin, toivottavasti jo ens vuonna. En voi tarpeeks kiittää kaikkia jotka on tehnyt mun vuodesta niin ihanan ja jotka on aina ollut siinä mua varten, jos oon tarvinnut lohdutusta tai apua. Huomenna suuntaan New Jerseyyn mun host perheen kanssa, josta siis keskiviikkona aloitan mun matkan Suomeen! Jännää! Laittelen vielä postausta Suomen puolelta, mutta muuten haluan kiittää teitä kaikkia ihania lukijoita, kun ootte jaksannut seurata mun matkaa koko tän vuoden läpi. On ollut ihana saada kysymyksiä ja kommentteja, kiitos niistä. Tää kokemus on kasvattanut mua niin paljon ja voin olla niin iloinen ja ylpeä ittestäni, että ryhdyin tähän. Onnea kaikille tuleville vaihtareille ja pysykää vahvoina! Muistakaa vaihtari asenne: Kaikesta selviää. Ja jos kenelläkään teistä on kysymyksiä mulle, niitä voi laittaa tänne blogiin, tai mun sähköpostiin > laura.laukka@hotmail.fi, autan mielläni! Nyt on nukkumaanmenoaika ja aamulla sitten matkaan! Ihanaa heinäkuun alkua teille kaikille! See you soon!

xoxo,
Laura

2 kommenttia:

Kiitos:)