11. lokakuuta 2011

Kuvat viime viikonlopulta, sweet sixteen sleepoverista :)


Mun synttäripäivänä mentiin siis host perheeni kanssa syömään mun lemppari ravintolaan ja sen jälkeen kotiin jossa mua odotti kasa lahjoja ja ihana jätskikakku! En ois yhtään osannu odottaa et todella saisin niin paljon kaikkea lahjaks, mutta en mä nyt siitä valitakkaan, onhan se aina kiva saada lahjoja. Sain hiustenkuivaajan, kosmetiikkaa, korvikset, paidan ja talvitakin! Tykkäsin mun lahjoista tosi paljon. 


Lauantaina mua odottiki sitten matka New York Cityyn muiden vaihto-oppilaiden ja mun aluevalvojan kanssa! Oli tosi kiva päivä: mentiin ensin Empire State Buildingiin ja sitte shoppailee Fifth Avenuelle ja Times Squarelle Hard Rock cafeeseen syömään. Tykkään ihan sikana hengailla näiden muiden vaihtareiden kanssa ja ollaan tultu tosi lyhyes ajassa jo tosi hyviks ystäviks kaikkien kanssa:)
Eilen päätettiin mennä taas muiden vaihtareiden kanssa ulos ja keksittiin et mennään yhessä syömään ja sitte leffaan ja niin tehtiinki. Oli tosi kiva ilta. Mentiin aika myöhäseen leffaan, silleen että se loppu vasta joskus yhen aikaan yöllä ja sitte otettiin taksi ja osa meni Timille (ruotsalainen vaihto-oppilas) yöks ja mä menin Pinjalle (suomalainen vaiho-oppilas) koska meillä oli tää päivä (maanantain 10.10) vapaa, koska on Columbus päivä. Mut nyt täytyy taas rientää, huomenna taas koulupäivä ja HOMECOMING WEEK, wuhuu! Toivottavasti kaikki on hyvin siellä Suomessa ja muualla maailmassa.

xoxo,
Laura

2 kommenttia:

Kiitos:)