28. lokakuuta 2011

I Walk A Lonely Road

IMG_3920IMG_3953IMG_3940IMG_3942IMG_3948
Vähään aikaan ei oo taaskaan musta kuulunu, mutta hyvin menee täällä atlantin toisella puolen! Homecoming viikon jälkeen ei oo koulussa ollu mitään kummosempaa. Opiskelua tietenkin. Yläpuolella on vähän kuvia mun eiliseltä kävelylenkiltä naapurin kanssa.

Mutta ens maanantaina...
...on HALLOWEEN! Ja en malta odottaa! Se on niin erialista täällä Jenkeissä. Ihmisten kuisteilla ja ikkuinoissa on alkanu näkymään koristeita jo ainakin kuukausi sitte. Kaupoista on kaikki asusteet ja puvut myyty ja karkkihyllyt pursuu erilaisia Halloween karkkeja!
Mulla on itellä tiedossa 2 juhlat johon molempiin tietty pukeudutaan. Toiset on mun kaverin ja toiset mun aluevalvojan, jonne tulee siis muita vaihtareita perheineen plus vielä mun aluevalvojan perhetuttuja ja ystäviä. Lainaan mun kaverilta poliisi asua ja aion siis olla poliisi! Sitte maanantaina, itse oikeana Halloween päivänä mennään perinteiselle TRICK OR TREAT kiertueelle, eli karkkia tulee olemaan kasoittain! Sinne pukeudutaan kavereiden kesken todennäköisesti supersankareiden mukaan. Tulee olemaan tosi kivaa ja en millään jaksa odottaa!

Kuulin että sinne Suomeen on tulossa lunta lähiaikoina.. Täälläki on alkanu ilmat olee tosi kylmiä ja vissiin luvattu pientä lumisadetta viikonlopuks, mut saa nyt nähdä onko se totta. Tää oli nyt vähän lyhyempi postaus tällä kertaa, mut mun on nyt pakko rientää tanssitunnille ja loppujen läksyjen pariin! Hejdo:)

xoxo,
Laura

1 kommentti:

Kiitos:)