1. marraskuuta 2011

Happy Halloween!

Näin Halloweenin kunniaks saatiin "nauttia" ensimmäisistä lumihiutaleista, jotka ei jääny kyllä pelkiks hiutaleiks. Nimittäin lauantaina oli ihan hullu lumimyrsky ja lunta tuli sellaset 20cm ainaki! Samana viikonloppuna juhlittiin myös jo maanantina tulevaa Halloweenia, ja itekki olin yhissä juhlissa (koska toiset oli peruttu lumisateen takia!!!). Ja oli kivaaaa=) Rakastan pukeutua ja panostaa ulkonäköön! Tässä vähän kuvia:
(pahoittelen laatua)

Perjantaina olin siis mun kaverin Halloween juhlissa ja pukeuduin poliisiks ja hauskaa oli! Tanssittiin, pelattiin erilaisia pelejä ja tapasin uusia ihmisiä. Lauantaina oliki sitte ihan verkkaripäivä ja laiskottelin kotona. Olin myös tosi väsyny edellisestä illasta niin en ois välttämättä jaksanukkaan edes lähteä niihin toisiin juhliin.

Maanantaina koitti itse HALLOWEEN ja mentiin perinteiselle TRICK OR TREAT -kierrokselle. Päädyttiin sellaselle asuinalueelle mihin kaikki meijän koululaiset menee ja nähtiin paljon tuttuja. Ulkona oli jäätävän kylmä, mut ei se menoa haitannu. Juoksenneltiin siltikin talosta taloon ihan ku pikkulapset! Ite pukeuduin hipiks (valitettavasti ei oo nyt kuvaa mun asusta). Mutta hauskaa oli!
Nyt mussuttelen täällä mun eilisen kierroksen satoa ja kohta on lähtö tanssitunnille!

xoxo,
Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos:)