4. lokakuuta 2011

If You Just Smile

Heii:) En ookkaan taas vähään aikaan kerenny kirjotella ku on ollu kaikennäkösiä kiireitä koulun ja kaiken kanssa, mut vihdoin ryhdistäydyin ja päätin kirjottaa.




Viime viikko oli ehkä yks mun elämän masentavimmista viikoista... Nimittäin viime tiistaina kaksi meijän koululaista poikaa joutu auto-onnettomuuteen ja molemmat menehty. Voitte varmasti kuvitella kuinka raskaasti kaikki otti sen koulussa ja kuinka vaikeeta se oli. Nää kyseiset pojat oli vielä kaikenlisäks tosi suosittuja ja ihan kaikki ties tai tuns ne ja niillä oli suuri vaikutus ihmisiin.
En itse koskaan päässy paremmin tutustumaan heihin, mutta monet (itseasiassa melkein kaikki) mun kavereista oli ystäviä näiden poikien kanssa ja osa jopa niin läheisiä ystäviä että ne kutsu itteään perheenjäseniks niiden kanssa.
Onneks kuitenkin ihmiset jaksaa olla niin ihania ja auttaa toisiaan tällasissa tilanteissa. Osa meijän koululaisista alko työstämään rannekoruja näiden poikien kunniaks, yhtenä päivänä pukeuduttiin heidän lempiväreihin ja nyt tulevana perjantaina järjestetään "Walk" jossa siis kerätään rahaa ja annetaan se raha näiden poikien perheille. Tää on ihan uskomatonta kuinka ihmiset jaksaa kaiken tän surun ja tragedian keskellä silti tehä tällasia asioita.
Perjantaina oli sitte toisen näistä pojista muistotilaisuus ja siellä oli ihan tosi paljon porukkaa. Sanoisin että ehkä n.100-150 ihmistä. Ja tilaisuus oli siis tosiaan sellanen että arkku oli auki ja ihmiset kävi vuorotellen vainajan luona ja rukoili tai katsoi häntä. Mulle tää tilaisuus oli ihan uus kokemus ja oli se aika pelottavaa nähdä kuollut ihminen, varsinkin ku se oli 17-vuotias poika..

Mut en halua nyt enempää teitäkään siellä masentaa kirjottamalla ummet ja lammet tästä aiheesta, mut lyhyesti sanottuna oli tosi rankka viikko, koska vaikka en tuntenutkaan näitä kyseisiä ihmisiä, se vaikutti muhun tosi voimakkaasti... Viime lauantaina oli kuitenki sitte jotai piristävää tekemistä, kun oli mun kaverin, Devonin sweet sixteenit! Mentiin niille yöks isolla tyttöporukalla (n.15 henkee) ja syötiin hyvää ruokaa ja hengailtiin vaan. Laitan kuvia myöhemmin!

Huomenna on mun synttärit (yeahyeaaah 17vee) ja ollaan luultavasti menossa host perheen kanssa yhessä syömään mun lemppariravintolaan! En malta odottaa:) Ja ei sitä tiiä jos ne on keksiny mulle jonku lahjanki! Sitte lauantaina meen muiden vaihto-oppilaiden ja mun aluevalvojan kanssa NYC:iin ja pääsen vähä taas shoppailee Fifth Avenuelle ja sit mennään myös Empire State Buildingii käymään. Oon tosi innoissani koska tarvitsen kipeästi talvivaatteita, ku kohta alkaa tulee se syksyn kylmyys tännekin!
Ens viikolla onki sitte homecoming week ja maanantaina ei oo koulua, koska on Columbus Day!
Ens viikolla siis pukeudutaan joka päivä eri tyyliin ja sitte viikon lopulla on Homecoming Football game ja sellasta kivaa! Tää on niin jännää ku täällä on niin paljon näit aktiviteetteja ja muuta, oon innoissani!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä Suomessa ja muualla maailmassa. Tää on nyt tällanen tylsä pelkästään melkeen teksti -postaus mutta kirjottelen taas pian ja laittelen kuvia enemmän.

xoxo,
Laura

2 kommenttia:

  1. äääk,vähän kamalaa :(
    mut hei hyvää synttäriä! ja ehkä törmätään nykissä (tai sit ei :DD) oon nimittäin kans pe-ke siel! hahaa

    VastaaPoista
  2. Ei vitsi! olin lauantain just nycissä!!! mut kiitos synttärionnitteluista:) toivottavasti oli kivaa nycis!

    VastaaPoista

Kiitos:)