26. syyskuuta 2011

Every Tear Drop Is A Waterfall

IMG_3280 IMG_3274 IMG_3270 IMG_3268 IMG_3257 IMG_3252 IMG_3249 IMG_3246
(Kuvat viime viikonlopulta, Gennan sweet sixteen juhlista)

Taas yks viikonloppu takana ja uupunu olo.. Oon nimittäin ollu kipeenä koko viikonlopun.
Torstaina heräsin kamalaan kurkkukipuun mutta päätin kuitenkin reippaana tyttönä mennä kouluun ja lopputuloksena oli vaan huono olo. Illalla mulla ois ollu tanssitunti, mutta ei.. jäin kotiin kyhjöttämään telkkarin ääreen.
Perjantaina olo oli vielä karmeempi ja jopa sängystä nouseminen meinas saada mut pyörtymään. No, kuitenkin päätin taas mennä kouluun koska mulla oli tiedossa 2 testiä sinä samaisena päivänä ja ajattelin että se olis ihan turhaa säätöä jos joutuisin tekemään ne myöhemmin. No, menin kouluun ja liikkatunnilla ilmotin opettajalle että en todellakaan pysty osallistumaan, koska meillä ois ollu uintia ja olin niin huonossa kunnossa. Onneksi mun opettaja on ihana ja se todella huomas et oon tosi kipee. Lopulta mun opettaja tuli juttelemaan mulle ja ehdotti jos menisin terveyden hoitajan huoneeseen lepäämään koska näytin niin kipeeltä ja päädyin sitte sinne.
Olin vähän ymmällään ku menin sinne terkkarille koska en ollu aikasemmin ollu siellä ja en ikein tienny et mitä sanoa. Se kuitenki kysy multa et kuka oon ja mikä hätänä ja samalla sekunnilla aloin vaan itkemään koska olin niin kipee ja kysyin et saanko vaan mennä lepäämään hetkeks.
Hetken päästä terkkari tuli mun luo ja kysy onko kaikki hyvin. Se luuli et mulla oli jotai poikaystävä tai kaveri ongelmia ku aloin itkemään, mut sitte kerroin sille että oon vaan tosi flunssanen ja poissa tolaltani. Selvis et mulla oli kuumetta... Ei ihmekkään et olin niin tokkurassa.
Noin puoltuntia myöhemmin mut tultiin sitte hakemaan koulusta. Kiltti host isäni haki mut ja vei mut kotiin. Kotona menin suoraan nukkumaan ja nukuin sinä päivänä plus yönä yhteensä melkein 20 tuntia... Ja se teki hyvää. Lauantaina olo oli vielä aika huono, mut kuitenki huomattavasti parempi ja pysyin koko päivän sängyssä ja luin mun kirjaa (joka on muuten sika hyvä!!). En yleensä lue mut muhun on nyt iskeny joku ihme innostus. Ja itkin myös ekaa kertaa kirjan takia (lukekaa Nicholas Sparksin "Ensisilmäyksellä", se on ihan upee!).

IMG_3314 IMG_3310 IMG_3320 IMG_3328 IMG_3336 IMG_3340 IMG_3350 IMG_3351 IMG_3374 IMG_3362 IMG_3385

Sunnuntaina, eli tänään heräsin aika ajoissa ja luin taas vähän mun kirjaa, söin aamiaista ja olo oli jo parempi. Silti oon kyllä vielä kipee vähän, mut meen silti huomenna kouluun. Mentiin sitte perheen kanssa tänään Harvest fetivaaleille ja oli kivaa! Siellä oli kaikkia esityksiä ja erilaisia kojuja. Ja niinkun kuvasta näkyy, löydettiin yks sellanen teltta/koju jossa oli 2 kissa ja 2 koiranpentua jotka tarvitsi adoptiota. Ne oli siis ilmasia ja söpöjä ku mitkäki! Alettiin sitte suostuttelemaan Briannan kanssa mun host vanhempia, että otettaisiin toinen niistä koiranpennuita kotiin ja ne oli jo iha myöntymäisillään, mut tajuttiin ettei voida vielä ainakaan ottaa toista niistä koirista, koska kierreltäisiin vielä vähän aikaa. Mentiin jonkun 20minuutin päästä takasin ja oltiin ihan jo viemässä toista niistä ihanuuksista kotiin, kunnes saatiin kulla että molemmat on jo menny "kaupaks" eli saanu kodin. Vuodatettiin jopa parit kyyneleetkin siinä, koska ne ihmiset jotka ne adoptoi ei ollu mitään niin mukavia ja oltais itse pidetty parempaa huolta niistä koirista:( Saatiin kuitenkin pitää niitä sylissä ja otettua kuvia, joten ainakin on jotain muistoja. Silti toivon et oltais tajuttu heti varata toinen niistä pennuista koska ne oli niin uskomattoman sulosia ja ihania. Ja ilmasia!!! HALOO!!! Surullisin lähdettiin sitte kuitenkin kotia päin ja pysähdyttiin matkalla syömään sellaseen ihanaan ravintolaan järven rannalla. Oli tosi kiva päivä, mutta samalla tosi surullinen:( Huomenna kuitenki sit taas reippaana kouluun ja arjen pariin taas vaihteeks. Meil on onneks torstai vapaa, koska täällä on niin paljon erilaisia pyhäpäiviä ja torstaina on "juutalaisten uusi vuosi". Ahh, en malta odottaa <3



xoxo,
Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos:)