1. syyskuuta 2011

That's The Way I Like It




Kuvat tän kesän ajalta:) Ajattelin laittaa ees jotain kuvia ettei oo ihan pelkkää tekstiä koko postaus!

Hejssan alla! Ajattelin tänään kirjotella vähän enemmän mun tekemisistä täällä, koska jotenki mulla on sellanen olo etten oo kertonu tarpeeks ku on ollu niin paljon kiireitä ja häslinkiä sähkökatkoksen ja kaapelin epätoimivuuden kanssa. Muutenkin nänä ekat pari viikkoa enne koulun alkua on aina vähän sellasta asioiden järjestelyä ja asettumista aloilleen.. Käyn nyt tässä läpi vähän mun fiiliksiä ja samalla kerron vähän tarkemmin vielä kaikesta mitä oon jo ehtinyt täällä kokea..

Saavuin mun isäntäperheeseen siis sunnuntaina 21.8. Host isäni, äitini ja siskoni hakivat mut NYC:n hotellista ja ajoimme noin tunnin ajan tänne uuteen kotiin. Olin pelännyt tota automatkaa niin pitkään koska ajattelin että siitä tulis jotenki tosi kiusallinen ja etten osais sanoa oikeen mitään, mut kaikki meni tosi hyvin sitte kuitenkin. Purin mun matkalaukun ja tapasin jo sinä samaisena iltana osan mun host siskon, Briannan hyvistä ystävistä. Pelattiin Wiitä ja syötiin Ben&Jerry's jätskiä!
Seuraavina parina päivänä käytiin hoitamassa ihan perus asiat eli tehtiin mulle lukujärjestys tulevassa koulussa ja hankittiin mulle puhelin. Tapasin myös lisää Briannan ystäviä, kun käytiin niiden kanssa syömässä niinkun aikasemmin jo kerroinkin:)
Keskiviikkona oli lähtö sitten New Jersey Beachille jossa meijän oli määrä viettää melkein viikon pituinen loma, mutta se loppuikin sitte aika lyhyeen. Torstai-iltana tultiin jo takasin kotiin ja mentiin suoraapäätä nukkumaan.
Sen jälkeen oikeestaan kaikki mitä ollaan tehty on nähty kavereita, pidetty yökylä vierailuita puolin ja toisin ja syöty hyvää ruokaa! Mun perhe ei kauheesti syö ulkona, vaan ne yleensä kokkaa illallisen kotona, joka on mun mielestä kiva juttu. Saattaa olla et joku päivä kokkaan niille jotai toi suomalaista ja katon mitä ne tykkää:P



Tässä pari kuvaa mun huoneesta täällä. Vaaleenliilat seinät ja vähän jotai vaaleenpunasta.. Eli aika GIRLY haha :) Mut ei se mitään, mul on iso vaatekaappi ja muutenki hyvän kokonen huone. Viihdyn täällä kyl tosi hyvin!
Tänään oltiin tapaamassa mun host äidin god motheria, joka on siis kummitäti. Oltiin hänen luona kylässä ja syötiin tooosi hyvää salaattia ja jätskiä jälkkäriks :P Nyt illalla suunnataan tohon läheiselle High Schoolille kuuntelee yhtä bändiä Drewn, Dianan ja Briannan kanssa ja sitte tullaan tänne meijän talolle yöks ja saa nähä jos tehään joku photoshoot juttu tai jotai. Ja sit pelataan varmaa tanssipelii Nintendo Wiillä :) Mut nyt täytyy rientää, toivottavasti saitte täst jotai irti ja jaksoitte lukea!

P.s I'm sorry that I didn't write this in English, but I was in a hurry when I wrote this.. Hope you don't mind. I'm really sorry!

Maroon5 Ft. Christina Aguilera - Moves Like Jagger


xoxo,
Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos:)