18. syyskuuta 2011

Time flies


Nyt on jo kuukausi kulunu Jenkeissä ja fiilis on hyvä. On ihana huomata et koko ajan alkaa kotiutuu paremmin ja voi enemmän ja enemmän olla oma ittensä ja tuntee olevansa osa tätä perhettä.
Perjantaina mun aluevalvoja piti tiedotustilaisuuden kaikille uusille oppilaille (jotka siis saapu vähän myöhemmin) ja menin sinne toivottamaan kaikki tervetulleeksi ja esittäytymään ja tapasin uusia ihmisiä. Porukasta löyty jopa yks suomalainenkin! Tultiin tosi hyvin juttuun ja tullaan varmasti viettämään aikaa yhdessä.
Koulussa on menny tosi hyvin, oon saanut uusia tuttuja ja mulla on ollu jo pari testiäkin joissain aineissa. U.S History tunnilla meidän piti valita artikkeli ja kirjottaa siitä ja sain täydet pisteet.
Valokuvaus kurssilla sain meijän testistä täydet! Mulla oli myös matikan ja äidinkielen (eli englannin) testit ja ne tuntu menevän ihan ok. Englanti on kyllä ollu mulle tosi vaikeeta ja vähän pelottaa et miten tuun sen kanssa pärjäämään, mutta muuten tykkään mun lukujärjestyksestä ja koulunkäynnistä. Täällä se on niin erilaista ja vaikka sanoin että mulla on tullut vähän ikävä Suomen koulua, niin ku ensin tottuu tähän menoon täällä nii ei kyllä tuukkaan ikävä. Luulen et toi mun "ikävä" oli vaan sellasta alku hämmennystä ku kaikki tuntu niin uudelta ja erilaiselta.
Mun tanssitunnit alko myös tällä viikolla! Mulla on tiistaisin hiphoppia ja torstaisin lyrical jazzia ja molemmat tunnit on tosi kivoja! Sitte käydään aina salilla Briannan kanssa n. 2 kertaa viikossa, niin tulee ainaki liikuttua.
Maanantaina mulla on kulukuvat ja vähän jänskättää...:) Mut kaikki on tosi hyvin täällä päässä, toivottavasti siellä Suomessakin!

xoxo,
Laura

2 kommenttia:

  1. Hei katoin sun blogii ekaa kertaa kunnol vast nyt mut herranjestas sul on upee blogi! Ihanii kuvii ja juttui ja kaikkee :) Ja wau sun 'reissu' kuulostaa mahtavalt ainaki tähä asti!! Ootko tykänny sun koulusta? Mitä oon hetalt kuullu nii ainaki sen koulus on tasan sellast draamaa mitä näkee näis jenkkisarjois ja -leffois :D nyt ku kattoo ulos(se perus kaatosade+15 astet) ei maisemanvaihdos itellekää mitenkää pahitteeks ois.. ;) Voin uskoo ettei sul mitää suurii ongelmii ihmisten kanssa tuu, kuka susta vois olla tykkäämät haha:)

    VastaaPoista
  2. Hei! Kiitos:) ihana kuulla et tykkäät! Yritän kirjotella mahollisimma usein ja kertoilla omista fiiliksistä ku kaikki on tääl kuitenki nii erilaista.. :D ja siis joo kouluelämä on just sellast mitä leffoissa näkee. jo olisko ollu tokalla kouluviikolla oli tappelu ja sit on tätä perus tyttöjen ja jätkien välist draamaa. mut siis hyvin on menny ja oon tutustunu paljon uusiin ihmisiin ja tunnen itteni jo tosi "kotosaks" täällä! koita jaksaa siel sateises suomes.. täl on viel tosi lämpität ja hyvät säät!

    VastaaPoista

Kiitos:)