11. syyskuuta 2011

Back To School


Hejssan!
Koulu on lähteny hyvin käyntiin ja vaikka vielä (pakko myöntää) tunnen olon joskus vähän yksinäiseks nii kyllä se tästä!
Eka koulupäivä ei ollu sittenkään niin pelottava ku ois kuvitellu ja löyisn kaikille tunneille ajoissa! Tapasin ihmisiä jonkun verran ja Facebookissa mulla oli joku 40 kaveripyyntöä... Ja siis tiesin niistä ehkä 10 ihmistä :D
Toka päivä meni jo paljon paremmin ja itse koulurakennuski alko hahmottua paremmin ja tapasin taas uusia ihmisiä. Sää on ollu täällä aika epävakaa ja sateinen ja koko keskiviikon ja tiistain vaan sato, joten koulu oli suljettu torstaina ja sain nukkua pitkään. ahh <3
Meen kouluun joka aamu bussilla ja se on niin mageeta, koska oon aina luullu et ne keltaset koulubussit on vaan leffoissa ja nyt mä itse oon sen kyydissä kaks kertaa päivässä, IHAN MAHTAVAA! Tosin se bussi on aika hidas ja se tulee meijän talolle jo 6.48, vaikka koulu alkaa 7.40.. Meijän talolta ois autolla matkaa koululle vaan 10min, mutta bussilla kestää niin kauan ku se hakee monia lapsia kyytiin.
Pakko myöntää että ihme ja kumma, Mulla on ollu ikävä suomen koulua (?!?!?!?). Ei mitenkään pahasti kylläkään.. Mut jotenki joskus tuntuu et näiden systeemissä ei oo mitään järkeä. Mut ei se mitään koska nyt vaan nautitaan ja parempi se vaan on et koulu on helpompaa ku joutuu kuitenki opiskelemaan vieraalla kielellä.


Tänään ja eilen olin kuntosalilla Briannan kanssa ja törmättiin tuttuihin siellä. Tai itseasiassa Briannan tuttuihin mut mä tutustuin heihin sit myös:) Tänään illalla ois nyt suunnitelmissa sitte mennä viettää iltaa Martinin talolle (Martin on tanskalainen vaihto-oppilas mun koulussa). Minä, Brianna ja Tim oltais menossa sinne! Tim on vaihto-oppilas Ruotsista ja mulla on siis sama aluevalvoja Timin ja Martinin kanssa ja siitä tunnetaan toisemme. Ainiin! Tim aj Martin oli myös siellä New York Cityn leirillä!

Perjantaina eli eilen oltiin kattomassa The Help niminen leffa mun host äidin ja siskon kanssa ja huhhuh ku itketti. Se oli ihan uskomattoman hyvä elokuva ja suosittelen kaikille heti ku se tulee sinne Suomeen (en tiiä jos se jo on siellä)! Laitan trailerin tonne loppuun niin voitte tsekata:)
Mut nyt täytyyki rientää jo, oon pahoillani et mulla ei oo tän hetken kuvia tässä postauksessa... Toivottavasti saitte edes jotain irti:)




P.s tsekatkaa ja liittykää ihmeessä lukijoiks mun tumblriin: http://laurarosilla.tumblr.com/


xoxo,
Laura

2 kommenttia:

Kiitos:)