12. toukokuuta 2012

Prom 2012

Ei voi sanoin kuvailla kuinka hauskaa meillä oli! Nyt on siis tyypillinen jenkki Prom koettu ja oli ihan yhtä hauskaa kun oletinkin sen olevan. Ruoka oli hyvää ja kaikki näytti niin upeilta että toivon vaan et oisin saanut kuvan kaikkien kanssa. Mekkoja oli vaikka minkälaisia: prinsessa mekoista lyhyisiin coktail mekkoihin. Oli yks ikimuistoisimmista illoista täällä mun ollessa enkä malta odottaa vanhojen tansseja, että pääsen taas laittautumaan ja ottamaan ihania kuvia kaikista näteistä puvuista.

IMG_7428IMG_7417IMG_7401IMG_7435IMG_7461IMG_7489IMG_7407IMG_7396IMG_7485IMG_7440IMG_7479IMG_7482IMG_7467IMG_7498IMG_7494 Ensin mun date haki mut kotoota ja mentiin mun kaverin, Stevenin talolle ottamaan kuvia isolla porukalla. Täällä on aina tapana että n.2-4 ihmistä järjestää kuvien oton niiden talolla ja sitte porukka jakautuu, että kuka menee minnekin. Kuvien jälkeen suunnattiin itse juhlapaikalle, joka näytti tosi ihanalta ja oli hienosti koristeltu. Siellä sitten suoraan kuva jonoon, jotta saadaan otettua se "ammattilais kuva" minkä siis ne valokuvaajat jotka on palkattu ottaa. Porukka pikku hiljaa alkoi saapumaan ja saatiin bileet käyntiin. Alotettiin syöämllä ja sen jälkeen loppuilta meni tanssiessa, hyppiessä, pomppiessa, laulaessa ja huutaessa.Myös Prom King&Queen nimitettiin! Kaikki oli niin hyvällä tuulella ja oli niin hauskaa! Klo 23 päätettiin että bileet on meidän osalta ohi ja mentiin mun kaverin Maggien talolle leiritulen ääreen tekemään S'MORES herkkuja ja kattelemaan tähtiä. NÄIN MUN ESIMMÄISEN TÄHDENLENNON ja se oli niin upeeta:) Nukkumaan sammuttiin siinä neljän aikaan aamuyöstä ja ensimmäiset heräsi ihanasti siinä kaheksan aikaan aamulla, joten yöunia on takana sellaset 4h... IMG_7525IMG_7509IMG_7559IMG_7520IMG_7582IMG_7602 Huomenna onkin äitenpäivä ja mun perhe tulee tänne meille ja mennään ulos syömään isolla porukalla! Sen jälkeen suuntaan New York Cityyn, joten jos musta ei kuulu mitään vähään aikaan, niin laittelen sitte postausta taas kun tuun takasin. Hyvää äitienpäivää kaikille äideille (varsinkin mun omalle<3) ja olkaa ihania teijän äideille ja yllättäkää ne ihanasti kukilla ja aamiaisella! IMG_7451
xoxo,
Laura

2 kommenttia:

  1. Äääk noi kaikki mekot on oikeesti vaan niin ihania, varsinkin toi sun ! (--; oot tosi nätti. Haluaisin muuten tietää yhen jutun noista kukista, oon aina miettiny että onko se niinku leffoissa ja sarjoissa et poika tuo deitilleen? (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon:) Ja joo, poika tuo aina sen kukan ja tyttö laittaa sen sille pojalle ja poika laittaa sen kukan tytön käteen:)

    VastaaPoista

Kiitos:)