6. toukokuuta 2012

Turn your back on tomorrow cause you forgot yesterday

Terkkuja sängyn pohjalta! Mulla ei oo tässä lähiaikoina tapahtunu mitään kummempia. Oon tällä viikolla käyny lenkkeilemässä ja tanssitunnilla ja nyt tulin sitte taas kerran kipeeks, niin makoilen tässä mun sängyllä siinä toivossa, etten ois kipee nyt tulevalla viikolla, nimittäin on tosi paljon kaikkee tärkeetä tulossa. Mun perhe lentää NYCiin perjantaina ja su-ti ne tulee tänne mun kulmille käymään (mm. mun kuorokonserttiin) ja sen jälkeen mennään New York Cityyn ti-pe ja sitte lauantaina 19.5 ne lentää takasin Suomeen ja mä tuun junalla takasin tänne kotiin. Perjantaina (11.5) mulla on myös Promit ja oon tosi innoissani niistä:) Huomenna mun yks kaveri tuo mulle vielä yhen mekon sovitettavaks niin laittelen sitte kuvia ku päätän minkä mekon laitan päälle promeihin. Mulla on samalla tässä nyt kesäkuntoutus meneillään ja oon aika hyvin jo alottanu, oon käyny tällä viikolla kolmesti juoksemassa ja tarkotus oli mennä eilen ja tänäänkin, mutta en viitti kuitenkaan kipeenä lähteä rellestämään. Niinkun kuvasta näkyy, ostin myös noi uudet pidennykset jotka on siis aitoa hiusta ja pysyy tosi hyvin päässä ja on ihanaa kun on pitkät hiukset. Ne on siis sellaset klipsit, eli ne saa ihan helposti pois enkä mä niitä koko ajan käytä, mutta aina silloin tällöin. Nyt läksyjen pariin... Adios!

xoxo,
Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos:)