11. toukokuuta 2012

There's a wild, wild whisper blowing in the wind

Mun perhe lentää tänne huomenna Suomesta ja en vieläkään osaa ymmärtää et ne oikeesti on tulossa! Tulee niin jännää... Saan tuliaisiks Jenkki purkkaa ja ruisleipää, nam nam! Varotin myös iskää että sen lompakko tulee tyhjenemään kiitettävästi kun mennään shoppailemaan ja ainoo mitä se pysty sanomaan oli "no, sun shoppailut kyllä tiedetään" haha :-D
Muuten mulla on vaan nyt Promeihin valmistautumista meneillään. Tänään ei tartte ahertaa läksyjenkään parissa, koska huomenna meen kouluun vaan ekaks kolmeks tunniks ja sen jälkeen päästään kotiin valmistautumaan promeihin! Kaikki on niiin innoissaan ja jännittyineinä, että en oikeesta malta oottaa kun huomenna pääsen laittamaan mun mekon päälle:) Tossa kuvassakin näkyy pieni sneak peak siitä mekosta plus noi mun kynnet mitkä kävin laitattamassa maanantaina. Tääl on niin ihanan halpaa kaikki tollanen, noiki makso vaan 20$ ja ne kestää sellaset 2-3vko! Tänään illalla tanssitunnille ja pääsen vihdoin tanssii vaikka nenu onki vielä vähän tukossa... Mut nyt heipat teille, mun pitää nyt keksiä jotain järkevämpää tekemistä ku koneella olo!

xoxo,
Laura


3 kommenttia:

  1. Sun banneri ja kuvat on ihania (; Ja toi mekko näyttää jo nois sneak peak kuvissa ihanalta !

    http://betweengroundandsky.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. eii vitsit tykkään sun blogistas ! :) kuinka usein muuten harrastat tanssii siel tai et käytkö säännölisesti ja kilpaileks jossain ryhmäs ?

    Käy ihmees kattoo mun blogi, oon ite lähös kans nyt kesäl vaihtoo Kanadaa (:
    http://sshout-it-out.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kiitos paljon:) Joo, ite oon ihan rakastunut tohon mekkoon! Harmi että se on mun kaverin eikä mun!! Ja kiitos Venla! Käyn ihan perus sellasessa tanssikoulussa ja ne on aika sellasii alkeistunteja, et on tosi helppoo enkä kilpaile. Suomessa käyn DCA:lla n. 3 krt viikossa ihan jatko tason tunneilla niin on se aika erilaista täällä, mut ei se mitään, ainakin saan tanssittua:)

    VastaaPoista

Kiitos:)