15. heinäkuuta 2011

...

Tulin just kotiin, käytiin Ikeassa mun äitipuolen ja iskän kanssa. Ostettiin mun siskopuolelle uusia kalusteita, koska se aikoo uudistaan huoneensa:) Sitte ostettiin mulle uus työtuoli mun huoneeseen ja uus lipasto meijän eteiseen! Rakastan käydä Ikeassa <3

Ja eilen olin Saran kanssa. Espanjan jälkeen fiilikset on ollu aika maassa täällä Suomessa ja päätettiin vähän piristyä (tai ainaki yrittää) ja keksittiin et kokkaillaan jotain kesästä. Lähin sitte Tapiolaa kohti ja käytiin Stockalla kaupassa ja ostettiin kanasalaatti aineksia ja mansikoita!
Sitte matkattiin Saralle ja kuunneltiin vaan kaikkia ihania biisejä, mitä kuunneltiin Espanjassa ja juteltiin kaikesta mitä siellä tapahtu ja kuinka kivaa meillä oli.. Nojoo, alettiin siinä sit kokkailemaan ja saatiin muuten aikaan ihan törkeen hyvä salaatti! Se oli niin nannaa :P




Laitan tähän ne ainekset, niin voitte itekkin kokeilla kotona:

  • Salaattisekoitus (ostettiin sellanen valmis pussi...heh)
  • Hunajamarinoituja kanasuikaleita
  • Nektariinia
  • Apetina salaattijuusto feta&aurinkokuivattu tomaatti öljyssä
  • Kirsikkatomaatteja
+ tuore tumma ciabatta leipä!

Sitte jälkkäriks syötiin ihania tuoreita kotimaisia mansikoita ja vaahdotettiin vanilijakastiketta. Ja siinä ku vaahdotin sitä niin yhessä vaiheessa ainaki 1/3 osa koko kastikkeesta levis pöydälle ja mun päälle... HUPS. En ollu taaskaan ihan skarppina...





Lopuks jälkkärii syödessä katottiin vielä Bridget Jones -Elämäni Sinkkuna ja se kyllä piristi. En muistanukkaan kuika kiva leffa se on! :--)
Nyt on onneks tosi paljon parempi olo jo verrattuna edellispäiviin. Oon ollu yhteydessä meijän kavereihin Espanjasta ja kyllähän se on niin että turha mun on jäädä paikoilleen murehtimaan ku kuukauden päästä lähen Jenkkeihin ja pitää alkaa jo valmistautumaan lähtöön!! Oon tosi innoissani, tulee olemaan ihana vuosi:):)

No tää sitte tältä päivältä,

xoxo Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos:)