5. heinäkuuta 2011

Lähtö fiilikset! Hola España!

Heräsin just ja oon nyt saanu aika hyvin pakkailut kasaan. Mun huoneen lattia on ihan täynnä tavaraa ja en millään haluis ottaa kaikkea mukaan, mut on niin vaikee päättää et mitkä jätän pois...:( Mut toisaalta, sieltä saa vaikka mitä, joten ei mun matka johonki yhteen unohtuneeseen paitaan kaadu.:D
Tosiaan tossa 3h:n päästä on lähtö kentälle ja fiilikset ei vois olla paremmat. Ihanaa päästä hetkeks täältä harmaasta Suomesta pois. Toisaalta kyllä teilläki tulee täällää vissiin ihan kivat ilmat joten muistakaa nauttii niistä ennen ku syksy alkaa tulla!:)


Innostuin kuvaamaan mun paikkailua..

Sovttiin nyt muuten Saran kanssa, et sara ottaankin oman Macbookinsa mukaan, eli mä jätän mun koneen Suomeen, joka tarkottaa sitä, että en välttämättä pääsekään lisäilemään kuvia tänne, mut yritän kuitenki jotain kirjotella. Mut jos musta ei kuulu mitään, nii sitte viikon päästä laitan paaljon kuvia teille ihailtavaks ja kerron tarkemmin koko matkasta! Ostoslistaan mulla on kertyny jo ihan hyvin ostettavaa:

  • Shortseja: mustat farkkushortsit, tummemmat farkkushortsit (omistan nimittäin jo ihan vaaleet ja tummille on aina käyttöä:) ja sitte vielä jotkut värikkäät farkkusortsit (näin zarassa esim. tummanpinkit ja ne oli aika mageet!)
  • Uudet aurinkolasit (rikoin mun mustat feikki Raybanit vähän aikaa sitte)
  • Uudet kengät, purkkarit ois siistit:)
  • Uusi laukku, jos vaan löytyy, sille ois nimittäin paljon tarvetta....
  • Uus lompakko
  • Lisää sormuksia ja joku kiva huivi!
Siinä oliki jo aika paljon shoppailtavaa..Yritän nimittäin kontrolloida mun rahankäyttöä, koska Jenkeissä on vaikka mitä, ja jos mulla ei siellä oo rahaa, niin oon pulassa..:D
  Noniin, mut nyt painun suihkuun, valmistelemaan pakkailut (laitan tavarat siis laukkuun) ja laittamaan paikat kuntoon kotona:) Hyvää heinäkuun alkua kaikille ja kirjottelen viimeistään ku tuun.

Se on sitte mun osalta heippa kaikille ja nähdään ku tuun! Kohta enään kuukaus mun Jenkkeihin lähtöön, apua!
Adios Amigos!






1 kommentti:

Kiitos:)