18. heinäkuuta 2011

Pietariin!

Noniin, nyt ois tänään lähtö Pietariin mun isän perheen kanssa. Ollaan lähössä mun iskän, veljen, äitipuolen ja siskopuolen kanssa. Mennään sinne laivalla ja matka kestää saman verran ku Ruotsiinkin, eli yön yli. Sitte aamulla herätään Pietarista, mennään meijän hotelliin siellä (joka on kuulemma tosi hieno) ja nukutaan hotellissa yks yö ja sit keskiviikko iltana mennään taas laivaan ja torstai aamuna herätään Suomessa!
Laitan kuvia sit myöhemmin. Siel on nimittäin kuulemma tosi paljon nähtävää ja tosi paljon ihania ravintoloita. Mikään shoppailu paikka se ei niinkään kai oo, koska mulle ainaki sanottiin että kaikki venäläiset tulee enemmänki Suomeen shoppailemaan, koska Suomessa on halvempaa.
Mut ei se mitään, paremi vaan etten tuhlaa mun rahoja, koska Jenkeissä ne tulee tuhlattua kuitenki.. heh :P

Nyt ku en vähää aikaa oo kirjottanu niin voin kertailla näitä viikonlopun tapahtumia..
Lauantaina meillä oli vieraita ja syötiin ihana päivällinen. Mun äitipuolen vanhemmat ja toinen sisko perheineen tuli meille syömään ja tehtiin lampaan ulkofileetä, lohkoperunoita ja sellasta ihanaa kesäistä salaattia minkä ohje oltiin napattu Pirkka lehdestä. Mä tein jälkkäriks mutakakkua ja omenapiirakkaa. Oli ihan uskomattoman hyvää!!





---

Sunnuntaina päätettiin Saran kanssa mennä leffaan ja varattiin liput Bad Teacheriin. Päivällä olin vaan kotona ja nukuin myöhään... klo 14 asti... :D
Sitte lähin puol kuuden aikaan Helsinkiin päin ja tavattiin siellä Saran kans ja mentiin lunastamaan ne meijän liput. Kuitenki jäi vielä tunti luppoaikaa kun leffa alko vasta 19.30 ja mentiin ekaks Mäkkäriin ja sitte pyörittiin siinä Kampissa ja Finnkinon edessä.
Finnkinon edessä oli muuten sellanen ehkä n.60-vuotias nainen laulamassa ja keräämässä rahaa ja se laulo mitä OUDOIMPIA kappaleita, mitä OUDOIMMALLA kielellä :D nauratti niin paljon että oli pakko ottaa videota (jonka laitan tänne myöhemmin jos saan ladattua sen mun koneelle).
Sitte mentiin kauppaan ja päädyttiin ostamaan meille leffa evääks Ben & Jerry's jätskii Chocolate Fudge Brownie makua, ja ahhh se oli niin hyvää <3 vedettiin koko purkki heti ekassa 10 minuutissa varmaan :--D




---

Tää sitte oikeestaan tältä päivältä. Laukku on nyt pakattuna ja parin tunnin päästä sitte matkaan:) 
Toivottavasti Pietarissa on hyvät säät!!
-Laura






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos:)