4. heinäkuuta 2011

Hola!

Ajattelin nyt vihdoin alottaa blogin kirjottamisen ja sainpas loihdittua tälle jonkinlaisen ulkoasunkin.
Itseasiassa se idea miks halusin aloittaa kirjottamaan blogia oli se, että oon lähdössä Amerikkaan vaihtoon ja kaikille teille ystäville ja perheenjäsenille ja muille lukijoille on helpompi seurata mua täältä, niin mun ei tarvitse sitten kaikille erikseen kertoa kaikkea. Ja muutenkin, sitten ku tuun takasin niin on paljon helpompi että te jo tiedätte mun vuoden tapahtumista edes jonkun verran.;)
  Sain tietää isäntäperheeni ja koulupaikkani jo huhtikuun alussa ja kaikki vaikuttaa tosi hyvältä. Oon menossa New Yorkin osavaltioon, noin tunnin matkan päähän itse New York Citystä. Se paikka missä mun isäntäperhe asuu on sellanen pienempi kaupuki/kylä, Middletown.
Perheeseeni siellä USA:ssa kuuluu host isä -Warren, host äiti -Natasha, host sisko -Brianna ja host veli -Nicholas sekä pieni pörröinen koira, jonka nimi on Cho-Cho.
Mun koulu on siellä se sama koulu mitä host siskokin käy. Ja kaiken lisäksi siellä koulussa on tosi hyvät mahdollisuudet opiskella musiikkia, eli mulle ihan täydellistä!:)

Tässä kuva Middletownista.

Eli tän blogin kautta voitte seurailla mun tekemisiä siellä Jenkeissä. Yritän aina mahdollisimman paljon tänne kirjoitella, mutta varsinkin aluks siellä on niin paljon uutta ja jännittävää, että en osaa vielä sanoa kuinka paljon tuun olemaan tietokoneen ääressä..

Ja nyt vähän tän hetken uutisia, nimittäin HUOMENNA on lähtö Espanjan Fuengirolaan meijän talolle! Mukaan tulee mun tosi hyvä kaveri Sara, joka oli mukana viime vuonnakin tällä samaisella reissulla:) Oon tooosi innoissani, mut pakkaaminen ei oikein oo vielä edistyny.. Ajattelin et teen ihan listan kaikista vaatteista ja tavaroista, koska muuten unohdan jotain. Huomennakin on onneks vielä aikaa pakata, koska lähetään kentälle siinä iltapäivällä kolmen aikoihin. Ollaan ihan hulluna Saran kanssa kyylätty Espanjan sää ennusteita ja joka päivälle on vähintään se +30 astetta, joka on ihan unelma lämpötila! Espanjassa on myös nyt alennusmyynnit ja siellä saa vaikka mitä ihania vaatteita halvalla!! En malta odottaa.
Laitan Espanjasta sitten kuvamateriaalia ja postausta kun kerkeen:) Nyt pakkailun pariin!

<3

2 kommenttia:

  1. MAMMA MIA sulla kävi hyvä tuuri paikan kans!!!!! etkä tehny ees mitään aluevalintaa vai teitkö?? :) mut ihan sika kiva lukee ku lähet vaihtoon:))

    VastaaPoista
  2. jooo, mul kävi tosi hyvä tuuri! ja itseasias new york oli kyl mun aluevalinta jutussa mut loppujenlopuks mulle ei ollu välii mihin pääsen. ja joo täältä voi sitte lukee kaikkia kuulumisia!:)kiva et liityit lukijaks<3

    VastaaPoista

Kiitos:)