20. kesäkuuta 2012

It's not a "goodbye", it's a "see you soon"

Maanantaina juhlittiin koululla jo meidän senioreiden kesken valmistautumista vähän etukäteen. Kyseessä oli Baccalaureate -seremonia, jossa pukeuduttiin siihen kuuluisaan kaapuun ja neliölakkiin. Laulettiin kuoron kanssa pari biisiä ja sen lisäksi rehtori, oppilas (joka oli äänestetty puhumaan) ja pari opettajaa pitivät puheen, jotka näin nyt pähkinän kuoressa kertoivat ystävyyssuhteista ja toivottivat senioreille onnea elämässään High Schoolin jälkeen. Seremonian jälkeen nautittiin pieniä herkkuja, jonka jälkeen suuntasin kotiapäin kattomaan Gossip Girliä (oon ihan koukussa...). Tänään mulla oli edessä pieni lastenhoito keikka, jonka jälkeen suuntasin Chili's ravintolaan, johon mun kaverit Julie, Nieve ja Melanie oli mut kutsunu. Saavuin paikalle ja siellä oli ainakin 8 ihmistä meijän pöydässä! Ne siis yllätti mut ja Julien kaikilla näillä ihmisillä ja kyseessä oli meijän Goodbye dinner. Oli ihana ilta mun parhaiden kavereiden kanssa! Tulee niin ikävä:( Perjantaina olis sitten Graduation ja pääsen ihan oikeesti astelemaan sinne football fieldille hakemaan mun (feikki) diplomin. Alotin pakkaamisenkin tossa pari päivää sitten ja voi ei... En tiiä mitä siitäki tulee. No, positiivisella asenteella mennään. Ihanaa juhannusta kaikille jo näin etukäteen, jos musta ei taas vähään aikaan kuulu! PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

xoxo,
Laura

4 kommenttia:

  1. hei oon seuraillu sun blogia jo jonkin aikaa, ja pakko sanoo et vaikutat huikeelt tyypiltä. :) oot tosi kaunis ja mahottoman hyvä laulaa. tsekkaa toi biisi tos ala puolel, mun mielest se sopis sun äänelle tosi hyvin! joo, ei haittaa vaikket oliskaa samaa mielt mut kato silti. :p

    http://www.youtube.com/watch?v=j1oa2vot4OY

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!:) ihana kuulla hyvää palautetta! Tein just tokan blogin tonne suomen puolelle, tsekkaa ihmeessä jos et viel oo käyny kattomassa >> http://passionforfashion-laura.blogspot.com/
    Katon ton biisin:) Ja kiitos vielä kerran, piristit mun päivää tolla kommentilla:)

    VastaaPoista

Kiitos:)