8. kesäkuuta 2012

The Last Friday In Minisink

Tänään oli ihana päivä koulussa. Kaikki oli niin ilosia ja ei tehty tunneilla melkeempä yhtään mitään. Aamu alko vähän aikasemmin mulla tänään, koska mentiin koululle n.20min aikasemmin koristelemaan autot ja ottamaan 'senior girls' -kuva. Oltiin tilattu samanlaiset paidat kaikille tytöille ja tänään oli sitte aika pukea ne päälle ja osottaa kuinka kaikki tykätään toisistamme:) Otin myös kuvia mun koulusta ja kavereista, joten osasta kuvissa näätte vähän millanen se stereotyyppinen amerikkalainen high school on ulkonäöltään. 2 koulupäivää jäljellä ja haikee fiilis... Ihanaa on ajatella että kesä alkaa ja kohta pääsen kotiin kavereiden ja perheen luokse, mut samaan aikaan on tosi hassua ja surullista ajatella, että ens tiistain jälkeen en välttämättä enään nää osaa niistä ihmisistä. Huomenna mulla on vihdoin mun tanssinäytös (ihanaa saada se alta pois...) ja nyt tänään täytyy rientää kenraaliharjotuksiin klo 16-20... Joo, en todellakaan tiedä mitä me siellä tullaan tekemään noi kokonaiset neljä tuntia, kun oon vaan kolmessa numerossa, mutta otan mukaan lukemista ja musiikkia niin eiköhän se siitä.IMG_7971IMG_7926IMG_7929IMG_7949IMG_7956IMG_7962
IMG_7930IMG_7976
Chamber Choir!!!<3
Ihanaa viikonloppua kaikille ja toivottavasti loma on lähteny käyntiin kivasti!
xoxo,
Laura

2 kommenttia:

Kiitos:)