4. kesäkuuta 2012

6 Days of School, One Month in the United States

Vielä pitäis jaksaa 6 päivää vielä koulua käydä. Tää viikko nyt loppuun ja sitten vielä kaks päivää ens viikolla, jonka jälkeen alkaa "koeviikot" jotka on joka vuos tässä koulun loppuessa. Mun ei itse tartte mennä mitään kokeita tekemään, koska mun kokeet hoidan tällä viikolla, mutta suurinosa mun kavereista on menossa testattavaks, koska se on New Yorkin osavaltion vaatima koe, joka kaikkien high schoolissa olevien täytyy suorittaa. Säät on ollu tällä viikolla vähän kylmemmät joten en oo vielä päässy nauttimaan tosta meidän uima-altaasta joka houkuttelee tuolla takapihalla. Aika paljon ohjelmaa kuitenkin tiedossa tälle loppu ajalleni täällä. 13.6 oon menossa Lady Antebellumin konserttiin mun host siskon kanssa (annoin sille liput synttärilahjaks), 14.6 yöllä Rock Of Ages leffan midnight premiere ja sen jälkeen ois tiedossa kavereiden graduation partyja ja ihan vaan hengailua. Viimeisiks päiviks oon menossa New Jerseyyn mun host perheen kanssa ja sieltä ajetaan 4.7 lentokentälle ja suuntaan siitä sitten koti-Suomeen <3 Pakko myöntää että alkaa olla ihan kauhee koti-ikävä. En yleensä helposti ikävöi kotia, mut tällä hetkellä en malta oottaa kunnes astun Helsinki-Vantaalle ja nään mun perheen ja kaverit. Viikonloppuna oli mun kaverin Martinin barbeque/pool party -synttärit ja oli hauskaa! Grillattiin hot dogeja ja burgereita ja tarjolla oli myös monia eri dippejä, hedelmäsalaattia, sipsejä, cupcakeseja ja tietenkin synttärikakkua! Laitan kuvia myöhemmin, koska mun täytyy ensin varastaa ne mun kaverilta, kun omasta kamerastani oli akku loppu:( Onnea myös kaikille ylioppilaille! Hassua katella kuvia kaikista teistä valkolakit päässä ja ajatella että ens vuonna mäkin oisin yksi teistä, jos en ois nyt täällä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos:)