17. elokuuta 2011

1 DAY 20 HOURS 4 MINUTES AND 20 SECONDS

Täällä mä vaan lasken päiviä, tunteja ja minuutteja mun lähtöön ja siitä toi otsikkokin tulee..
Tää tulee nyt olemaan mun viimenen postaus ennen lähtöä, sillä huomenna mulla menee koko päivä vielä pakkailun viimeistelyyn, ystävien hyvästelyyn ja sukulaisläksiäisiin. Illalla meille tosiaan tulee siis kaikkia lähimpiä sukulaisia kylään ja syödään hamppareita, nam :P Perjantaina mulla on kuitenkin aikanen herätys, niin joudun menemään aika aikasin nukkumaan. Sara ja Melli on ainakin lupautuneet tulemaan lentokentälle saattamaan, plus tietenkin äiti ja iskä ja ehkä mun tätikin:)

Eilen käytiin äidin kanssa ostamassa mulle ihana taivaan sininen uus matkalaukku, joka on tällä hetkellä jo pakattu täyteen. Sieltä puuttuu kyllä vielä tavaraa, eli joudun vielä karsimaan osan vaatteista.
Eilen alkoi myös koulut ja olin kattomassa meidän uutta koulurakennusta ja moikaamassa kavereita. Meidän lukio on nyt siis siirtynyt Tapiolasta vähän kauemmaksi: Kiloon. Rakennus oli vähän ehkä liiankin avara, mutta mun mielestä kuitenkin ihan kiva. Ainakaan ei oo homeessa niinkun entinen koulu...
Vein eilen koululle myös mun viimeisimmän todistuksen käännettäväksi, koska tartten Jenkeissä sen sinne kouluun vietäväks, että ne osaa laittaa mut oikeen tasosille kursseille.

Mut nyt, It's time to say goodbye... Perjantai aamuna suuntaan siis Tukholman kautta New York Cityyn, yövyn siellä 2 yötä pohjoismaisten vaihto-oppilaiden kanssa ja käydään kattomassa nähtävyyksiä ja shoppailemassa. Sunnuntaina host perhe hakee mun hotellilta ja mennään vihdoin sitten sinne mun tulevaan kotiin <3 Mannantaina tehdään mun uudessa koulussa mulle lukujärjestys ja sitte 24.8 suunnataan New Jersey Beachille asuntoautolla, JÄNNÄÄ! Seurailkaa mua täältä, yritän kirjotella niin usein kun mahdollista, ootte kaikki rakkaita :)




























Love you all <3

Tulee tosi kova ikävä kaikkia ja ihana katella noita kaikkia kuvia, kun tulee niin paljon muistoja mieleen! Ootte kaikki tosi tärkeitä. En tuu unohtamaan teitä, älkää tekään mua :--D
Nähdään sitte 10 kuukauden päästä, ihanaa vuotta kaikille ja nauttikaa, niin mäki aion tehdä :)

Far East Movement - Rocketeer


xoxo
Laura




4 kommenttia:

  1. aw laura PIDA HAUSKAAAA<3 ja jutellaan ja vaihellaa kuulumisiii:):) ja voooi mite kaunis oot tos vikas kuvas

    VastaaPoista
  2. aaaaaaaaaaaw, eikä!!! pidä super hauskaaaaaaaaa!!<3

    VastaaPoista
  3. ääääkkk,pidä hauskaa ja toivottavasti kaikki menee hyvin!!!:)

    VastaaPoista
  4. kiitos kaikki!! pidän ihan varmasti <3 jännittää ja apua tää pakkaaminen on kamalaa :DD

    VastaaPoista

Kiitos:)