1. elokuuta 2011

Home sweet Home












Mökkireissun jälkeen oon taas takasin kotona! Sattu hyvä tuuri, koska jokapäivä oli tosi ihanat ilmat ja pysty ottaa aurinkoa ja uida koko päivän. Kävin myös mun pikkuveljen ja serkun kans laskemasssa katiskan parina päivänä, mut eihän sieltä mitään kaloja tullu:( Mun vaari kävi sit kuitenki laittamassa verkot ja saatin yks iso ahven sieltä:D
Syötii joka päivä tosi hyvää ruokaa ja oli ihan kiva reissu. Pääsipä nyt ainaki käymään siellä, koska nyt en sitte vuoteen tuu pääsemään sinne. Oli myös kiva nähä mun isovanhempia ja muita sukulaisia:)

Nyt enään n. 2 ja puol viikkoa lähtöön ja alkaa pikkuhiljaa jännittää tosi paljon. Mun yks kaveri joka meni saman järjestön kautta vaihtoon lähti jo tossa pari päivää sitte ja jotenki on itekki alkanu jännittää tosi paljon..
Käytiin tänään äidin kanssa hakemassa postista mun passi ja siihen lisätty viisumi ja sitte ostettiin tuliaisia mun isäntä perheelle. Keksittiin sille mun host isälle sellanen suomesta kertova kirja (englanniks tietenki) ja mun host veljelle The Rasmuksen kokoelmalevy, koska se poika soittaa ite kitaraa yhessä bändissä ja on kiinnostunu musiikista. Mun host siskolle ja äidille ostettiin sellaset marimekon meikkipussukat tai mikskä niitä haluukaan sit käyttää. Toiselle sellanen raidallinen ja toiselle pilkullinen.
Mut nyt lähen Tapiolaan tapaamaan Emiliaa ja sitte Lindan läksiäisiin! :)) Hejdoo!

-Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos:)