4. elokuuta 2011

Something always brings me back to You









Oli pakko vielä pistää tänään yks postaus ku teki mieli kirjotella:)
Olin siis illalla Rebekan kanssa silkkareilla istuskelemassa. Käytiin kaupan kautta ja ostettiin kunnon mässäily safkat ja sitte mentiin sinne juttelemaan. Oli ihana pitkästä aikaa kuulla mitä Rebekalle kuulu koska ei olla nähty koko kesänä ja onhan se kuitenki mulle yks tärkeimmistä ihmisistä <3
Törmättiin myös meijän koululaisiin! Robert ja Siiri tuli siihen sitte vähäks aikaa meijän kaa juttelee ja oli kiva vaihtaa niidenki kanssa kuulumisia.
Siellä oli myös paljon muuta porukkaa ja yhessä vaiheessa huomattiin, että yhen nuorisoporukan luokse ajo 2 paloautoa, poliisiauto ja siviili poliisin auto.. En tiiä mitä siellä oli tapahtunu, mut luultavasti jotain oli jollekki sattunu. Oli kuitenki kiva ilta vaik hyttyset ja muut öttiäiset vähän häiritsi. Kunneltiin musaa ja juteltiin:--)

ainiin, pakko sanoo tähän loppuun vielä, että sain kuulla et mun yks IHAN EHDOTTOMISTA SUOSIKKIBÄNDEISTÄ _HAJOS_ !! Nimittäin Kings Of Leon on nyt näköjään hajonnu.. En kestä, olin just suunnitellu kuinka meen Jenkeissä niiden keikalle, se ois ollu niin mahtavaa! No mut onneks biisit ei koskaan katoa. Tässä mun ehdoton lemppari, Kings of Leon - Pyro





Näihin tunnelmiin,

xoxo Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos:)