4. elokuuta 2011

Klick Klick Flash!




Uudet hiukset!


Heelloo:) Tulin just kampaajalta vähän aikaa sitte, ja nyt on sitte tällaset vaaleenruskeet hiukset blondeilla raidoilla. Aattelin kokeilla vähän jotain syksysempää sävyä ja oon tosi tyytyväinen lopputulokseen. Noissa kuvissa ei hirveesti ehkä huomaa eroa, mutta kyllä tää sävy jonkun verran tummeni.
Ajattelin taas alkaa kasvattaa näitä ainakin sen verran, että saisin hiukset kunnolla kiinni. Mut en tiiä haluunko ihan tosi pitkiä... Mitä mieltä ootte? :P

Illalla nään varmaan mun kaveria Merriä, joka on nyt intistä taas lomailemassa täällä Espoossa ku se jotenki onnistu rottailemaan ittelleen lomaa.. :D
Ei mulla tässä oikeen muuta. Lähtöjännitys kasvaa päivä päivältä.. Enään 2 viikkoa, APUA! 

Tässä on muuten yks mun lemppari biiseistä tällä hetkellä, kuuntelen tän joka päivä ainaki 10 kertaa... Tulee jotenki mieleen mun lähteminen tosta biisistä, koska se on samaan aikaan haikee ja samaan aikaan tosi ihana :)





xoxo Laura

2 kommenttia:

Kiitos:)