14. elokuuta 2011

I will never forget

IMG_1979
IMG_1982
IMG_1983

Saran yllätys olikin muuten just sitä mitä arvelinkin. 4 purkkia Ben & Jerry'siä <3 NAM!
Katottiin siinä sitten Sex and The Cityä ja nautiskeltiin jätskistä. Ei kyllä pystytty millään syömään kaikkea mutta maisteltiin vähän jokaista.

IMG_2000
IMG_2006
IMG_1987
IMG_1986

IMG_2028
IMG_2044
IMG_2076
IMG_2121
IMG_2087
IMG_2131
IMG_2138
IMG_2152
IMG_2189
IMG_2202

Perjantaina juhlittiin sitten mun ja Tuulin läksiäisiä meillä, mun iskän kotona. Vieraita oli n.20 ja oli tosi kiva ilta. Olisin halunnut pitää isommat juhlat, mutta olin kuitenkin tosi tyytyväinen että saatiin edes jotkut juhlat järkättyä! Ilta meni tosi hyvin. Tarjolla oli hamppareita ja jälkkäriksi mutakakkua:) Menu oli siis tosi amerikkalainen! Jää tosi kova ikävä kaikkia ihania ystäviä, mutta onneks se 10 kuukautta ei kuitenkaan oo niin pitkä aika.

Lauanataina herättiin väsyneinä meillä Tulin ja Saran kanssa ja alettiin siinä siivoilemaan ja saatiin kämppä siistiin kuntoon! Sitten suuntasin iskän kanssa Verkkokauppaan, sillä mun kännykkä oli tiltannut sillon perjantai-iltana ja vaadin niiltä uuden, ja sain kuin sainkin sen! Huh, tuli niin vapautunu olo, koska pakko myöntää että ilman kännnykkää oli ihan kamala olo.:( Ihmeellistä tää teknologia kun se koukuttaa noin pahasti :--DD
Illalla menin Saralle yöksi ja tosiaan olin siellä viimeistä kertaa.. Tosi haikee fiilis oli koko illan ja aamun ajan.

Tänään oon oikeestaa vasta tajunnu et oon lähdössä 4 päivän päästä. Huomenna alkaa pakkailut ja nyt on jotenki tosi tyhjä olo vaikka oon tottakai tosi innoissani. Mut ei ne jäähyväiset ikinä ole helppoja, sen oon oppinut. Ja siellä Jenkeissä tulee niin paljon uutta, että enköhän mä oo vaan enemmänkin innoissani, kun surullinen. Toivotaan että kaikki menis hyvin.
Ainiin! Sain tossa pari päivää sitten mun lentoliput ja lennän yksin ensin Tukholmaan ja sieltä muiden pohjoismaisten vaihtareiden kanssa New Yorkkiin! Meijän hotellikin vaikuttaa tosi ihanalta ja siistiltä. Host perhe hakee mut sitten sunnuntai-iltana sieltä hotellilta, ajetaan niiden kotiin ja sitte asetun vaan aloilleni! Maanantaina mennään mun tulevaan kouluun tekemään lukujärjestys ja sitten suunnataan perheen asuntoautolla (johon mahtuu 8 henkeä nukkumaan) New Jerseyn rannalle! ahh <3

Pahoittelen että tuli taas tällanen tosi pitkä postaus, mut toivon että jaksatte lukea!



xoxo
Laura

2 kommenttia:

  1. kiva postaus! mahtaa olla jännää lähtee, oon kateellinen!! :)

    VastaaPoista
  2. on tosi jännää... nyt varsinki tänään ku alan pakkaamaan niin tulee oikeesti ensimmäistä kertaa se fiilis että on lähdössä:O mut ihanaa päästä sinne new yorkkiin <3

    VastaaPoista

Kiitos:)