3. elokuuta 2011

New!











Sain nyt vihdoin uudistettuu tätä blogia, ku oon jo alusta alkaen halunnukki:) Julia oli ihana ja jakso auttaa mua ku en vielä yhtään osaa käyttää tätä. Mut eiköhän tää pikkuhiljaa tästä!
Viime yönä sain inspiraation ja päätin päällystää mun uuden kalenterin, niinku tuolta yhestä kuvasta näkeeki! Oli siin aikamoinen homma ku ensin piti printtailla kuvia ja sitte leikellä viel lehdistä ja sitte päättää et miten ne ylipäätään asettelee siihen :D Tein sit etu- ja takakannen iha täyteen kuvia ja päällystin sen vielä kontaktimuovilla että varmasti pysyy hyväkuntosena! Suosittelen muuten kaikille muillekki et jos on vaan aikaa nii tuunatkaa kalenterit koska on paljon helpompi löytää joku tosi yksinkertanen kalenteri ja päällystää se omannäköseks, ku ettiä kuukausitolkulla jotain kuviollista kalenteria koska jos nyt rehellisiä ollaan nii ne ei oo yleensä mitään niin kivoja.. tai no mun mielestä ne ei oo..:P

Enään 16 päivää jäljellä ennen New Yorkiin lähtöä ja kovaa vauhtia valmistan itteäni lähtöön. Tänään aamulla tein esimerkiks jo alustavan pakkauslistan ja huomenna mulla on kampaaja! Aattelin nyt syksyks kokeilla vähän tummempaa väriä ja värjätä hiukset sellasiks vaaleenruskeiks ja laittaa siihen sitte jotai kivaa vaaleempaa raitaa. Saa nähä millaset tulee:--)
Nyt on pakko mennä syömään.. Ihan kauhee nälkä.. Postailen taas pian, siihen asti Moikka!
-Laura

2 kommenttia:

  1. mun on pakko sanoo et oot nätein kaikist ketä tunnen:D!! oon hokenu tota kyl sulle varmaa loputtomiin haha, anyway nää kuvat on ihaniaaa<3

    VastaaPoista
  2. awww ihana:) kiitos!! sain vihdoin täst vähä enemmän omannäkösen ja toivottavasti oppisin nyt käyttää tätä kunnolla... mut kiitos viel tuhannesti avusta!! <3

    VastaaPoista

Kiitos:)