26. elokuuta 2011

Goodbyes Are Never Easy





Moi kaikki:) Ihan ensiks haluun pyytää anteeks, etten oo kirjottanu vähään aikaan. MUTTA, nyt oon siis täällä perheessä ja kaikki on menny tosi hyvin. Yläpuolella on kuvia mun lähdöstä Suomen lentokentällä. Lensin siis ensins Tukholaan ja sieltä New Yorkkiin, jossa menimme kaikki vaihto-oppilaat hotelille ja saimme huoneet. Mulla oli huone kahden suomalaistytön kanssa. New Yorkin Soft Landing Camp oli tosi kiva ja tutustuin moniin uusiin ja ihaniin ihmisiin. Shoppailtiin paljon ja katseltiin nähtävyyksiä! Se oli tosi hieno kokemus. Tutustuin siellä myös pariin poikaan jotka asuu tässä mun host perheen ihan lähellä. Toinen niistä käy joa mun kouluakin! Tässä on vähän kuvia meijän New Yorkin campiltä:)


















Saapuminen perheeseen meni tosi hyvin ja mun perhe on tosi kiva. Oon sopeutunu jo nyt tosi hyvin vaikka oonkin ollu täällä vasta 5 päivää. Tullaan mun host siskon kanssa tosi hyvin toimeen ja tehdään kaikkee ihan sekoa yhessä:) Ekat pari päivää olin vaan perheen kanssa kotona ja käytiin hoitamassa asioita esim koululla ja sitte hankittiin mulle puhelin ja uus "amerikan numero". Kävin myös mun "siskon" ja sen kavereiden kanssa syömässä ja tapasin jo vähän uusia ihmisiä. Sitte lähettiin keskiviikkona New Jerseyn rannalle, Wildwoodiin vähän niinkun camping reissulle. Mun host perheellä on siellä sellanen paikka mihin ne aina menee ja asuttiin siis asuntovaunussa joka oli tosi hieno. Ei mikään sellanen tosi alkeellinen. Siellä oli kaikki plasma tv:t sun muut. Mentiin keskiviikkoiltana mun host siskona ja sen kaverin ja sen kaverin poikaystävän kanssa Boardwalkille sinne rannalle ja se oli tosi hieno! Se mun "siskon" kaverin perheelläki on siellä sellanen asuntoauto, nii siks nekin oli siellä. Meijän oli määrä olla siellä melkein yks kokonainen viikko, mutta saatiin kuulla että itärannikolle on tulossa hurrikaani, joka ois iskeny just sinne, joten jouduttiin tulemaan takasin jo seuraavan päivänä, eli eilen. Ajomatka takasin tänne mun uuteen kotiin kesti melkein kaks kertaa pidempään koska oli tosi kovat ruuhkat, kun kaikki halus pois sieltä myrskyn alta. Hurrikaanin ois määrä iskee New Yorkkiin tänään ja saattaa olla et joudutaan menee tonne talon kellariin turvaan.. Ootte varmaan siellä Suomeesakin kuullu, että se hurrikaani vaikuttaa aika tosi pahalta.. No, toivotaan parasta. Tässä vähän kuvia Boardwalkilta New Jerseyn rannalta:)




 Kuvassa näätte friteerattuja oreoita :) Maistoin niitä ekaa kertaa ja ne oli tosi hyviä, nam :P







Tänään mulla on sellanen orientaatiopäivä, johon tulee kaikki mun aluevalvojan vaihto-oppilaat ja meen sinne mun host siskon, Briannan kanssa:) Jee, tapaan vihdoin mun aluevalvojan ja muita vaihtareita tältä alueelta. Tapaan myös ne 2 poikaa jotka oli siellä New Yorkin leirillä. Kirjottelen taas pian! Toivottavasti teillä on kaikki hyvin siellä Suomessa.

xoxo,
Laura





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos:)